WELCOME TO MANAGEMENT

شخصی مدیریت اقتصاد عکس << WWW.SHAYESTE.NET >>

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

 

http://www.oknation.net/blog/home/blog_data/906/906/images/flower-line-s.gif

باسلام و احترام

شرکتهای موفق ضمن عرضه محصولاتشان با مشاوره درخصوص چیدمان مناسب محصولات به مشتریان کمک می کنند تا از خریدشان لذت بیشتری ببرند وضمن رعایت مشتری مداری تبلیغ مناسبی از محصولاتشان نیز ارائه می دهند.

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با نگاهی نو و چاپ رنگی برای اولین بار بطور جامع به این موضوع پرداخته است

ضمن پیشنهاد مطالعه این کتاب به شما مدیر فرهیخته و همکارانتان

 مزید امتنان خواهد بود تا مارا از نظرات خود بهره مند سازید تا در چاپهای بعدی از نظرات شما باذکر نام استفاده نماییم

ضمنا برای تبلیغ در کتاب مذکور در چاپهای بعدی اماده مذاکره می باشیم

باتشکر
 
 نویسنده:  وحید نثایی
  مدرس دانشگاه 
و مولف کتابهای متعدد در زمینه مدیریت ، بازاریابی و فروش

ویراستار علمی:  سید محمود رضا شایسته  
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

این کتاب با شمارگان 2100 نسخه  در 327 صفحه توسط انتشارات ترمه 
منتشر و در نمایشگاه بین المللی رو نمایی و عرضه شد

http://chideman.blogsky.com/

http://www.oknation.net/blog/home/blog_data/906/906/images/flower-line-s.gif
کتاب مذکور به موضوعاتی همچون بازار و تاریخچه آن، انواع بازار، مشتری، کانال توزیع، انواع خرده فروشی ها و فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز خرید بزرگ دنیا، تاثیرات مختلف عناصر رایحه، موسیقی، نور، رنگ، قفسه بندی، موقعیت مکانی، پرسنل و ... می پردازد.
 نکته جدید و جالب این کتاب، خلق مبحث جدیدی در خرده فروشی با نام آمیخته فروشگاهی / خرده فروشی است. همانگونه که می دانیم آمیخته بازاریابی یا 4p و حتی بیش از آن، ابزار تصمیم گیری، سنجش و اندازه گیری مدیران بازاریابی بوده و هست 
ما در این کتاب یاد خواهیم گرفت که برای اداره بهتر مراکز خرید، فروشگاه ها، سوپر مارکت های بزرگ و هایپرمارکتها، نیاز به استفاده از ابزار مشابه، جدید و  جامعی احساس می شود که می تواند نقشه راه تمامی صاحبان خرده فروشی ها و حتی فروشندگان و پرسنل فروش فروشگاه های امروز باشد
نباید فراموش کرد که در دنیای پر تلاطم و بسیار رقابتی عصر حاضر، تسخیر افکار و نفوذ در دلهای مشتریان به هیچ وجه به مانند گذشته نیست و دیگر نمی توان بدون برنامه و استقرار ساختارهای جدید و تمهیدات لازم، مشتریان را به قفسه های فروشگاه هدایت نمود

  این کتاب برای نخستین بار در کشور به صورت رنگی و مصور تالیف گردیده است 

 و مطالعه آن، به تمامی اساتید، دانشجویان، بازاریان و تمامی فروشندگان و صاحبان خرده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ پیشنهاد می گردد
 
خرید کتاب از طریق تلفن و یا اینترنت با 15 درصد تخفیف امکان پذیر است

برای خرید بالای 5 نسخه هزینه ارسال رایگان می باشد

قیمت کتاب 12000 تومان


:ارسال درخواست خرید

شیوه تهیه کتاب تلفنی: 09195591650 

 اینترنتی: 

 

 

 

 

 

جهت اطلاع بیشتر به سایت   http://chideman.blogsky.com  مراجعه فرمایید



 

 

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی  
اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
بزرگنمایی

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع شناختی خرده فروشی
نویسنده: وحید نثایی
ویراستار علمی: سید محمودرضا شایسته
سال چاپ: 1389
نوبت چاپ: اول
327 صفحه

این کتاب در تاریخ چهارشنبه، 28 اردیبهشت، 1390 به فروشگاه اضافه شده است.
بازگشت نظرات
 

 

خرید از فروشگاه و نمایشگاه : انتشارات ترمه

 میدان انقلاب خیابان 12 فروردین
 
 http://www.oknation.net/blog/home/blog_data/906/906/images/flower-line-s.gif
Best Regards 
S.M.R. Shayesteh

  
نویسنده : smr shayesteh ; ساعت ٢:٥٩ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/٢/۳۱